Gomorron-Gonatt!

2012-02-25 07:16:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Uppe med tuppen idag igen!! :) detta va för att min älskade lilla Frida kom hit igårkväll och kollade barnfilm med mig och sen blev det lite sent och varken hon eller jag föredrar att sova själv så det blev att hon stannade :D hon stack vid halv 7 och då hade jag lyckats göra mumsiga pannkakor till henne :)

Igår va jag uppe vid 7-tiden för att åta frukost med mamsen och papsen, gick därefter och la mig igen ;) hehe sen efter ett par timmar begav jag mig ut till Horze för att göra Johanna lite sällskap vilket hon tyckte om ;) hihi <3

Nu ligger jag åter i sängen och ska sova några timmar till ;) hehe godnatt!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu