Gårdagens bilder :)

2012-02-10 19:37:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här kommer gårdagens bilder på Sirocco och sen när jag var och kollade på isen i en av de andra hamnarna (där den isiga bilden som va med i sydsvenskan står^^) :D

Nu börjar min helg snart, ikväll blir det att ta en öl eller ngt med Julia på "militärpuben" ;) haha och imon kanske in till Geneve med en tjej som heter Becky (troligen Julia med) för att festa loss lite ;) Nu återgår jag till mitt lååååååååååååååååååååångsamma pluggande :D hehe

Sirocco inne i "ponnyridhuset" :) (nång gång när jag har blivit smart, duktig och fixat ork kommer det filmer^^)











Bilder på allt isigt :D
























Tjolahopp!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu