Dagens lärdom! ;)

2012-02-15 15:31:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag pluggat en del, packat klart så när på datorn och nu har jag inte så mkt att att göra fram tills att jag ska bege mig bort till tågstationen om typ en 40-45min ^^ Får väl komma på ngt vettigt, typ som att ta det lugnt XD haha kanske föra över allt skolmaterial till den externa hårddisken så jag inte behöver släpa med mig datorn till Sverige men ändå kunna plugga :D

och just det, man lär sig en hel del genom att läsa skolböcker! Dagens lärdom är tagen från"Närhetens hormon - oxytocinets roll i relationer" ;

"Att leva ensam kan alltså vara litet farligt. Många män tycks känna detta på sig och efter en seperation inleder de snart ett nytt förhållande. Kvinnor verkar å andra sidan kunna klara sig utan en speciell partner bättre än vad män gör. Kanske beror detta på att kvinnor ofta har flera djupa andra relationer, till exempel med sina föräldrar, barn och vänner."

Nja, är inte så säker på detta.. :/ Tycker mer att kvinnor verkar vara rädda för att vara ensamma? eller?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu