dagen börjar ju bra..

2012-02-09 09:43:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Börjar med att ligga och dra mig precis lagon länge, slänger av mig täcket prick 07.15. Tar på mig kläder, borstar tänderna och går upp och dukar fram frukosten. Tänker, en kopp te skulle vara gott! Gör tevatten och ska hälla upp det i muggen med plötsligt "bubblar" det ut te över nästan hela min hand som håller i koppen :( Så nu har jag svinont i handen, dock inga synliga brännskador förutom att det är lite rött på ett par fingrar :/ Få se om jag klarar av att hålla ett par tyglar med den handen :O Annars får jag bara ta och släppa Sirocco i ridhuset så han får springa av sig^^ men men, och såklart lyckas jag slå i ALLA dom onda fingrarna i sängkanten när jag skulle bädda :'(

Så kan ju en dag också börja.. x) Men nu ska jag försöka ta mig bort till stallet, idag är det bara -6 hittills^^

Kommentarer
Christina Tindberg

Du minns väl sjukvården, kallt vatten i 10 minuter! Snö och is går också bra (hi hi). Det har ni ju mycket av. Hoppas det läker fort.

2012-02-09 17:57:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu