Cinq semaines!

2012-02-08 11:26:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har det gått fem veckor sen jag kom till Schweiz :D Tiden har gått otroligt fort! :O

Just nu luktar det bränd plats det springen en rörmockare fram och tillbaka i huset och upp och ner för trappan och värmer rör XD men snart har vi vatten i köket iaf! :D

Glömde lägga in bilder på när jag var  nere i båthamnen igår och fotade isen :) Ska se om jag kan ta mig ner till den andra bryggan imon och ta lite bilder där med :)









Kommentarer
Christina Tindberg

Fina bilder! Väntar på de andra. Blir det bilen också?

2012-02-08 22:10:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu