Bonsoir!

2012-03-01 00:07:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev som sagt en playdate med Ingrid, bebisen Adrian och deras svenska aupair Julia :) Efter kanelbullsätande, vattenfärgsmålande, tittande på Tarzan på spanska, cykling på balkongen och annat vise versa, begav vi oss hemmåt strax efter 17 :) Freya gick halva vägen och jag körde henne i vagnen halva vägen. Väl hemma blev det middagslagning - kyckling (som Emma och Fredrik hade gjort i ordning), potatis och morötter vilket var mumsigt :) 

Adrian :)


Till lilla mamsen:
På vägen dit frågade en man mig om jag visste var hus nr 22 låg, PÅ FRANSKA!!! och jag svarade att nä, det vet jag inte. med detta menaar jag att jag använder liiiiiite franska iaf och förstår det med till viss gräns ;) haha

Nu blir det sängen - annars orkar jag aldrig upp imon! ;) haha


Kommentarer
Christina Tindberg

Bra jobbat tösen min! Hoppas det kommer fler och frågar efter vägen. Annars kan ju du fråga nån!

2012-03-01 22:46:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu