Playdate idag

2012-04-25 23:31:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt! Dvs gå och borsta tänderna så jag kan gå och lägga mig :D wiiho! Tidigaste kvällen på väldig länge... :/ men men...

Har varit en mysig dag! /föörutom att jag va trött och sov bort förmiddagen :/ ) Hämtade Freya vid lunch, gick hem och sen efter lite om och men hade både hon och jag naptime i soffan :D myspys! framåt 3-tiden begav jag mig med en nyvaken Freya bort till Julia, Ingrid och Adrian för en playdate där vi fick supermumsig chokladkaka som jag inte åt ^^ haha Blev lite målande, ritande, busande och kollande på Hitta Nemo :)
Hem igen och laga middag - potatismos, fiskpinnar och ärtor :D Barnmat är lättlagat! ;)

Godnatt alla söta :)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu