Tvättstugan här kommer jag!

2012-04-28 03:36:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter alldeles för många timmar med seriösa och delvis oseriösa samtal med vänner och någerlunda försök till att skriva på hemtentan ger jag nu upp! Varför? Jo, det ska jag berätta! Är man så trött att när man bestämmer sig för att kissa och bosta tänderna och sen plötsligt "vaknar till" av att man är halvvägs inne i tvättstugan så har det varit läggdax för länge sedan! Just därför ska jag nu sova! :) haha

Imon blir det iaf ingen sovmorgon för mig? eller?! Vi får väl se om jag vaknar när klockan ringer nån gång på förmiddagen x) Då blir det att förklara bilden nedan ungefär^^


Kommentarer
felicia - fotokobran http://fotokobran.se

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 21:56:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu