Men tjena!

2012-04-19 21:50:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Såklart skulle det regna supermycket när jag skulle cykla till stallet i förmiddags :/ så va helt blöt när jag kom fram :( buhu! x)
Blev att longera Sirocco en stund och sen släppte jag honom lös inne i ridhuset. Shit som en häst kan! :O haha har en film på honom där han brallar loss från ingenting till explosion på bara en sekund!! När jag lyckats ladda upp den på youtube så ska jag lägga upp den här med! :D (youtube har inte alls velat som jag idag, så har hittills försökt ladda upp filmen 4-5ggr utan större framgång...)

Nu ikväll är jag barnvakt :) eller, barnen har somnat sen länge och jag kollar NCIS och försöker göra lire skolarbete ;) hihi


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu