Ledig eftermiddag!

2012-04-11 15:34:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag gjort, hmm, få se nu, ingenting?! haha
Jo, satt och la pussel med Freya i morse och sen lekte vi ned något annat ett tag^^ Efter det lagade jag lunch till mig själv för Emma och Freya skulle iväg och simma = jag är ledig resten av dagen :D hihi *happy* Och nog utnyttjar man inte det på bästa vis utan sätter sig i soffan och kollar på TV ;) men det var jag nog värd!


Nu ska jag inom den närmsta timmen faktiskt ta och bege mig bort till stallet för att rida Sirocco :D Va ett tag sen sist nu eftrersom jag jobbat andra tider nu när barnen har lov^^ Så det blir att rida idag, i helgen 1 eller 2 ggr (för Henrikka behövde hjälp eftersom hon ska åka bort), inget på tisdag (nästa vecka) men sen ska det nog rulla på som vanligt igen med tisdagar och torsdagar :)

Kommentarer

Fin blogg :)

2012-04-11 17:55:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu