Knashäst!

2012-04-11 21:12:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma från stallet, mat i magen, nyduschad och nerbäddad i sängen med datorn i knät :D mys

Sirocco va en knäppishäst idag kan jag lova! Gick jättefint de första 5 minuterna och därefter följdes drygt en halvtimme av "jag vill inte, ska inte, låtsas att jag inte kan, etc"-häst :/ Galoppen är väl inte att tala om :O Han fattade dock fint galopp ifrån skritt, men sen tyckte han att det nog kanske skulle vara roligare att galoppera själv, så varför inte försöka få av mig för att det är så kul?! 3-4 ggr hade vi världens bbråk för att jag inte ville att han skulle ha huvudet långt ner mellan frambenen och bakbenen uppe bland molnen - dock tyckte han visst att det skulle va så! :O Undrar vad den andra tjejen på ridbanan tyckte och tänkte om oss... hehe Hon log iaf snällt mot oss när hennes fina svarta häst gock perfekt. x) men till slut lyckades vi igenom ridningen och både Sirocco och jag va svettiga XD hehe

Han börjar se ut som en häst nu utan all vinterpälsen^^ hihi




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu