Kärlek till min mamma! (eller chokladet..?)

2012-04-02 22:29:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Idag är en såndär dag som jag älskar min mamma lite extra mycket - för innan idag kom det ett kuvert med ett underbart Marabouchoklad! nomnomnom!!! :D ♥ Helt krossat, men lika underbart för det!! ♥


I lördags efter högskoleprovet följde jag föresten med en av tjejorna som oxå skrev provet för hon behövde klippa sig och det är ju tråkigt att  gå själv :/ :) Efter ett tag hittade vi stället nedan, som var både en frisörsalong, en klädaffär och en bar som öppnade just den dagen ;P haha Jättetrevligt ställe! :D



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu