Jordgubbspromenad :D

2012-04-14 17:20:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är ytterligare en sån där dag som jag verkligen inte orkar göra något över huvud taget, har ingen ork alls :( Skulle egentligen tagit mig till stallet och motionerat Sirocco, men det tror jag att jag hoppar :/ Får köra en riktig genomkörare med honom imon ist :D hehe (oj, vad han kommer bli sur och streta emot! hehe...) Har varit lite duktig emellan mitt tittande på Arga snickaren och Fråga Olle, för då har jag städat ur och dammsugat mina sänglådor :P haha, inte så värst jobbigt men ändå^^

Nu ska jag ta en promenad bort till Coop tror jag, för jag är sådär fruktansvärt sugen på jordgubbar :D hehe En promenad för jordgubbar ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu