Idag har jag...

2012-04-28 17:59:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hittills idag har jag;

  • Sovit till 12.45..
  • Duschat
  • Ätit frukost/lunch
  • Funderat över livet
  • Pluggat på hemtentan (2 besvarade frågor så långt)
  • Undrat varför jag pluggar överhuvud taget
  • Konstaterat att det är max 10 veckor tills jag flyttar hem till Sverige igen!
  • Haft knasiga tankar om kaninuppfödning och slakt
  • Planerat nästa vecka (so far - tvätta, plugga, rida, utgång)
  • Saknat folk i Sverige
  • Känt mig som en enstöring i min Fritz-källare
  • Kollat på skor och trånat
  • Önskat att tentan skulle skriva sig själv så jag bara kunde sova!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu