En kvar nu bara!

2012-04-29 01:05:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag nästan helt klar med hemtentan! SKÖNT! Har har nästan (lite fix och trix) "bara" en fråga kvar där jag ska räkna ut om en foderstat stämmer, annars ska jag säga vad som fattas/finns för mycket av :) Tyvärr får det bli manuellt eftersom jag inte hittar några gratis foderstatsprogram på nätet :( Men det ska nog gå ändå :D hihi

Som sagt har hela dagen gått åt till pluggande, vilket troligen även morgondagen kommer att göra. Men så är det ibland! haha Får väl hoppas att jag blir klar fort och hoppas på att det är sol ute sen ;) haha

Nu börjar jag få VÄLDANS ont i rumpan av att ha suttit i sängen alldeles för många timmar i nästan samma ställning :/ Därmed säger vi (jag och min extremt varma dator) godnatt för idag, vi hörs igen imorgon! :) ♥


Kanske imorgon? nja, inte riktigt ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu