Duktiga flickan?!

2012-04-09 00:01:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter med massa papper med ritningar, kalkyler och andra ovettiga saker över hela sängfen och försöker göra klart min skoluppgift som ska vara inne på måndag. Har kommit väldigt långt enligt mig själv för att bara ha hållt på med det tre kvällar :D *duktig flicka*

Men under större delen av dagen har jag inte varit leka duktig utan mest varit en soffpotatis som legat och kollat på MTV ;) haha Något måste man unna sig ibland ju :D Jag är ju som sagt långledig och ensam i huset nu eftersom det är påsk :D med andra ord är jag ledig imon med :D

NU borde jag nog sova, så att jag inte sover bort hela morgondagen, men ska dock slänga in en del tvätt i maskinen innan dess, är ju så mysigt att somna till en snurrande tvättmaskin eller torktumlare tycker jag :) hihi



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu