Det va den sovmorgonen -.-

2012-04-13 12:56:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev väckt i morse av att det ringde ngt så fruktansvärt på dörren vid 10-tiden! Men det va bara Julia, med 3 barn och värdmamma som skulle komma och ha playdate (vilket jag inte visste om^^ haha). Där försvann den sovmorgonen ;) nä, hade redan tänkt på att gå upp vid den tiden så :) Börjar ju inte förrän vid 13 för en gångs skull :D (om 5 min^^) wiiiii! Så det blev att stiga upp och ställa sig att göra fattiga riddare till frukost - mums! :D :D

Nu har jag även varit duktig och betalat in funktionärsavgiften för Wild Wild West 2012 :) *duktig flicka* Så då slipper jag tänka mer på det :D hehe


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu