Dagen i korthet

2012-04-24 19:37:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev tyvärr inte att åka och rida idag, vädret var inte alls på min sida :/ Regn och blåst är inte alls välkommet av mig! :O men på fredag ska det tydligen bli 26grader :D wiiihoo!

Har varit duktig och börjat min slutinlämning iaf (förutom en studiebesöksrapport) som ska vara inne på söndag :) Det blir mycket pluggande i veckan med andra ord!! (dvs inget fb, inget sova och inget annat ovettigt som tar tid!) Men det ska nog gå iaf!

Når barnen slutade dagis idag begav vi oss iväg till badhuset där Fredrik började sin simskola idag och vi andra badade :) Blev iaf simmat 250m :)

Nu ska jag bege mig ut i regnet? för att gå en snabb promenad med Julia innan jag återvänder till pluggandet ^^


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu