12:e bilden: En bild på dig och din kärlek, samt hur ni träffades.

2012-04-12 23:30:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Min kärlek, det är finaste Kristian! Både i medgångar och i motgångar! ♥
Vi träffades för sisådär 2,5 år sen snart, närmare bestämt allhelgonahelgen 2009 på ett scoutarangemang för dom mindre scouterna i Veberöd. Jag och Kristian hamnade på samma station, vitmålade i ansiktena och med rosa hår :D haha Undra vad han tyckte och tänkte om mig då... x) vill jag veta det?! Men tydligen tyckte han bra om mig för det gick ju som det gick :D hihi

18 november 2009 ♥ Då blev du min pojke! :) ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu